sâmbătă, iulie 21, 2018

eclectic electric

EC6'2018 - ziua 0 a fost fix ce tre' pentru mine....
... am plecat elegant la munca echipat de electric... cu tot ce tre'... pt ploaie si noroi #faratenisi
... la ora 5 am luat 5-u' pana la gara. Pe linie dedicata de autobuz.. #faraumeri @faraturisti
... la ora 5:15 imi deschideam prima bere pe peronu' 5 #farafrica
... la 5:35 eram in trenu spre Dej #faraloc
... pana la Bontida drumu o durat fix atatea beri cate o zis Despot...adica 40 de minute #faraintarziere
... din halta Bontida pana la EC am actionat cuba-de-urgenta. La pas. Agale. #farablocajintrafic
... am ajuns la scena mare fix inainte de a incepe Deliquent Habits... unde m-am intalnit cu o Vulpe #faraprogramare
... delincventii...de la inceput nu si-or batut joc...Au zis..."we bring music, gan** and tequila"...si imediat or trimis niste ficiori cu lazile de shoturi de tequila prin public...#faralamaiesisare
... si dupa a inceput ploaia...da' who the fuck cares... #faraumezeala
... si dupa o venit fratele Damian...#faraskrillex
.... (!@^@#!@@()*)_) #faradecuvinte
... si dupa ai nostrii de la CLASS #fararoscata
... si ...
... destul...#nunebatemjoc

... restu' a fost electric. eclectic. pe alocuri de ne'inteles... si ne'curat. #faraheadlineri
.......si ciorba de burta la fairplay #faracioace


#faratext
















2 comentarii:

Anonim spunea...

nu ai zis nimic de zama...vrem sa stim cum a fost zama aia...

jurj spunea...

zama de la fairplay nu se "zice"....zama se inghite..(respiratia e optionala).