joi, iunie 09, 2016

#decat sport

...parafrazandu-i pe mustaciosu si ultimu' om...
- unde mergi ma'?
- ma duc la un meci de sport...
...[exact]

...cam asa m-am dus io ieri cica sa joc intr-un triunghiular "demonstrativ" vs. fostele glorii ale fotbalului ardelenesc si o selectionata a profesorilor de sport...
...imi amintesc ca am mai jucat ...odata acu' 6 luni
...tot prost si atunci...
...da',...incapatanat fiind, am zis ca hai sa mai incerc odata sa fac...sport...
...si am intrat...carevasazica titular...la selectionata presei clujene
...prima atingere a mingii....si s-a dus unde a vrut ea...nu unde am vrut io
...da...ce am putut am facut...: fugit ca o minge de ping-pong...mai cate un blocaj a' la basket...
...chiar m-am trezit io sa sar la o minge inalta...am zis...aia e...ca la basket...doar ca un fotbalist nu a fost de acord cu detenta mea si a zis sa ma ajute un pic....
...si am cazut....si am iesit (schimbare)...
...si...brusc...1-0 pt noi
...dupa niste spray pe genunchi am reintrat...in meciul vs. profii-de-sport
...si chiar m-am lipit la un gol...mingea a intrat tiptil-tiptil ... nu la vinclu'...da' in poarta. ..1-1
...apoi un prof-de-sport... mi-a aratat talpa...scor: 2 degete negre.
...
...2-1 pt noi.
...
...si am castigat turneul. De fotbal pentru restu'. De sport pentru mine.
...
...da'...mi-am futut picioru...sper sa revin intr-o saptamana. In sport.


...si toate acestea s-au petrecut sub atenta privire a lui Rosca...(sunt convins ca nu i-a scapat nimic...doar...nu a vrut sa imi trimita pozele alea in care joc...sport.. Cu greu a gasit vreo 3 poze in care ..cel putin ...static...parca joc fotbal).

© FOTO: Mircea Rosca / www.ActionFoto.ro


© FOTO: Mircea Rosca / www.ActionFoto.ro


#astaijocu'

Niciun comentariu: