miercuri, octombrie 02, 2013

Cupa Bloggerilor la Fotbal

Nu stiu altii cum sunt...dar eu si acum cand ma gandesc la #cupabloggerilor ... ma ia cu ameteli, si amnezii partiale...

Ce nu imi amintesc:

  • ca am jucat finala. Dar...cum toata media vuieste ca am jucat si am pierdut...asa o fi
  • ca era un frigider plin, fara fund, cu niste lucruri mici verzi reci de la Heineken
  • ca Emil dupa o noapte crunta a tinut cea mai tare, logica si de bunt simt sedinta tehnica ever inaintea finalei
  • numarul de baxuri...!?


Ce imi amintesc:

  • ca am avut cele mai misto tricouri
  • ca am fost cea mai toleranta echipa (#b10 a spus asta)
  • cel mai bun portar: Vio
  • cel mai bun portar bautor: Vio
  • cel mai echilibrat: Vio
  • cel mai rau portar: Animaloo
  • cel mai bun portar bucatar: Animaloo
  • cel mai bun jucator: Emil (Emil?)
  • Ciulea: decat aproape o glezna
  • cel mai cret si calculat: Schiopu
  • cel mai rapid si cu cele mai verzi ghete: Toma Nicolau
  • cel mai antipatic: unu de la Sarto (simpatic de altfel)
  • cei mai fairplay: #b10 din Chisinau
  • cel mai suporter: Tudor
  • cel mai tanar si cel mai batran: Tudor
  • cel mai sexy: Tudor
  • cel care nu a vrut sa bea bere: Cipricutz
  • cei care au baut cel mai putin: Echipa Mahmura
  • cel mai serios: Tuhut
  • cel mai surpriza: Mantzy
  • cel mai frumos meci: Mediatic vs.Ora Sportiva Timisoara
  • cea mai buna echipa: Mediatic Cluj
  • ca unu pe care l-am intrebat a stiut in ce judet e Rosia Montana

Multumesc Pandutzu si Bogdan pentru organizare (in special pentru bere). 
Un mic sfat: la anu' sa faceti o cupa de aur din care se poate bea lejer chiar si in masina. De aia ne trebe...


Cupa Bloggerilor la Fotbal este un eveniment marca SportMeet.ro.
Sponsor: Orange Romania.

Niciun comentariu: